mutluluk yazısı

bu bir mutluluk yazısı.
mutlu olun.
her şey güzel olacak gibi klişe motivasyonlardan değil ama.
hiçbir şey geçmeyecek
hatta daha da kötüleşecek
belki de hiç bitmeyecek
acı çekeceğiz
sinir krizleri geçireceğiz
her şey üstümüze gelecek
ama
öleceğiz.
o yüzden mutlu olun.
mutlu şarkılar dinleyin,
yağmurda ıslanın
ağlayın
mutlu olun
dua edin
kitap okuyun
film izleyin
basit şeyler yapın
kolay şeyler
yorulmayın
endişelenmeyin
polyanna olun demiyorum
sadece yaklaşan sonu görün
mutlu olun çünkü öleceğiz ve geride bir şey kalmayacak
ya da nasıl isterseniz
ağlayın
çünkü  ben bu yazıyı yazarken bir kez olsun gülümsemedim
olsun siz yine de mutlu olun
öleceğiz ya
mutluluk güzel şey

15 yorum:

  1. Teşekkür ederiz bu güzel gülümsemeye sebep olan yazı için. Mutluluk hep bizimle olsun, o son gün gelene kadar.O gün gülümseyerek harika bir yaşamdı diyebilelim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim,güzel yorumunuz için. Ve evet inşallah o gün geriye dönüp buna değdi diyebiliriz ^^

      Sil
  2. Mutlu olalıııım! :)

    YanıtlaSil
  3. mutlu olmalı aslında..
    Ama öylesine unutmuşum ki çoğu zaman beceremiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin oluyor zaman zaman,mutluluğu bırak,kendimizi unuttuğumuz. Ama hatırlatacak sebeplerimiz var,onlara tutunuruz biz de

      Sil
  4. nasıl yazdın bunu valla bak çok çok iyi. hüzünlü bir gülümseme. bloguma koycam bunu en yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sen böyle şeyler deyince nasıl gülümsüyorum... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. son yazıma bak ama olur muuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya cok tessekkur ederim,cok mutlu ettin beni ^^

      Sil
  6. Deep, benim blogumu tavsiye ettiği yazıda sizi de tavsiye etmiş, gördüm geldim. Mutluluğun da en güzeli galiba küçük şeylerle olanı ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklısınız :) Deepin yaptığı bu harika iyilik nasıl da mutlu etti bizi ^^

      Sil
  7. merhabaa :) ne kadar güzel bir blog ve bir o kadar anlamlı yazılar bayıldım severek takip edicem :) bende bloğuma beklerim canım http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ^^ çok teşekkür ederim,beğenmene çok sevindim ^^

      Sil

nolur yorum yapın