yarım kalmış öykü

 




''Şimdi bu küçük sayfayla size bir öykü anlatacağım. Aklımda ne konu, ne karakter,ne tür var.Doğaçlama gidebilmek için bir başlangıç bile yok.Yalnız yazdığım hiç bir kelimeyi silmemeye ve geri dönüş yapmamaya karar verdim. Etrafıma bakınca sarı bir tişört,gülen bir yüz,kurumaya başlamış sonbahar yaprakları çarpıyor gözüme. Ama betimleme yapabilecek kadar derin değiller.Gözlerimi kapatınca galaksiler ve notalar. Mor yıldızlar belki.
Hayal gücümü zorlayıp,karakterler ekleyebilmek için bunlarla fazlalık yapıyorum. Bir cenaze ilanı duyuyorum. Tanıdık değil,ama benimkini duyacağınız günü çok merak ediyorum.Dünyadan ben gittikten sonra yaşanacakları. Bakın bir kuş görüyorum. Doğdu,uçtu,ölecek. Ve işte hayat. Ve hoşgeldinizler. Doğum gününüz kutlu olsunlar. Ve başınız sağolsunlar. 
Karmakarışıklaşıyorum evet, sayfa da bitmek üzere, sanırım tamamlanamadı öyküm.'' 

   Karmakarışıklaşmıştı,evet. Cenaze ilanını duyduktan bir hafta sonra karıştırdığım defterinin son sayfasıydı. Öyküsünü böyle tamamlayabildi. Doğdu,uçmaya başlamıştı ki,öldü. Onun öyküsü buydu,tamamlandı.

11 yorum:

  1. Kim tamamlamiski oykusunu? Hic kimse hep yarimiz yarim kalcak...

    YanıtlaSil
  2. Kim tamamlamiski oykusunu? Hic kimse hep yarimiz yarim kalcak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle gözüküyor,her zaman bir boşluk olacak. hayat işte.kanunlar böyle.

      Sil
  3. ilginç kurgulamışsın yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh,açıkçası ilk başta yazdığım tam olarak gerçketi,sonradan sonu geldi aklıma,ilk defa kurgu denedim,umarım beğenmişsinizdir :') Ve sağol ^^

      Sil
  4. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş :)
    Ve ayrıca merhabaa blog keşif etkinliğinden geliyorumm :) takibimdesiniz bana da beklerimm... http://filmsenaryom.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa ^^ hoşgeldin,bloguna bakmak için sabırsızlanıyorum,ve ayrıca çok teşekkür ederim ^^

      Sil
  5. "Ve işte hayat. Ve hoşgeldinizler. Doğum gününüz kutlu olsunlar. Ve başınız sağolsunlar."

    Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bi yazı olmuşşş. çok begendim...
    "Ve işte hayat. Ve hoşgeldinizler. Doğum gününüz kutlu olsunlar. Ve başınız sağolsunlar."

    takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim ^^ teşekkür ederim, geliyorum :)

      Sil

nolur yorum yapın