25 Temmuz 2023 Salı

tıpkı tanrı gibi

 bulunmak ve bilinmek istedim tıpkı tanrı gibi

gerçi onun milyarlarca insan yaratacak gücü vardı
benimse çıkmayan bir sesim
biliyorum utanmamalıyım bilinmek için çabalamaktan
tanrı bile istedi bunu 
evrenler ve zamanlar yarattı 
topraktan meyveler çıkarttı
dağlardan sular akıttı
yeter ki onu bilsinlerdi 
yeter ki onu anlasınlardı
işte ben de öyle bulunmak istedim
sırtından dürtüp arkamı döndüm
sanki kendin gördün san diye
inanmadan çok dualar ettim yeter ki bir satır yazdığımı oku diye
ne hissettiğimi bil diye
elimden gelse sana da hissettirecektim aynılarını
hatta seni de boğazlayacaktım görünmez bir elle
sırf beni bulamadın diye
ne yazık ki tanrı değilim
insanlar yaratamıyorum
beni anlamak isteyenlere fazladan on adım yaklaşamıyorum
aciz çabalardan ibaretim
otların arasından çığlıklar atan terk edilmiş bir yavru
fark edilmek istiyorum hatta kim bilir belki yeterince şanslıysam kurtarılmak 
en azından sıcak bir bakışla acınmak
yola çıkmaya her cesaret ettiğimde
bir teker altında 
ya da vahşi bir ağızda 
parçalarıma ayrılıyorum
ne yazık ki tanrı değilim 

1 yorum:

  1. I'm grateful for the valuable lessons I've learned from your blog.

    YanıtlaSil

nolur yorum yapın