17 Haziran 2016 Cuma

deli dalga

05:07
''Bir fikirle geldi bana bu deli dalga''

 Güneş doğunca uyuyup güneş batınca uyanıyorum. Bu saatler insanın kafasının dumanlı olduğu saatler. Düşünce boldur,ama toparlamaya çalışsan ne düşündüğünü pek de kestiremezsin.

 16.6.16   16:16 'da bi' dilek tuttum. Böyle şeylere inanmam sadece 6 rakamına olan sevgimden yaptım bunu.
 
 Balkona çıkıp sigara içerek kafa dağıtmalık havam vardı bugün, yapmadım. Çünkü bunu daha önce hiç yapmadım. Kafa dağıtmam ben kafam hep dağınıktır. Sigara da içmem kahve içiyorum.

  Kafamın içinde konuşan birileri var. Hasta değilim,delirmedim de. Kendimi bildim bileli hayali arkadaşlarım var ama ara sıra beni ele geçiriyorlar. Susmuyorlar.

  pink floyd hey you diye fısıldıyor.

 Beynimde deli dalgalar dolanıyor. Hiç kimse susmuyor ayrıca hiç kimse dinlemiyor.

Bir rüya görmüştüm güzeldi, ama bu rüyanın gerçekleşmeyeceği farkındalığı içimi parçalıyor, bilinçaltımda hala var olan umut da beni zayıf düşürüyor.

Geceler biraz sorun oluyor.

05:16
''Sesi titrek yüzünde yastık izi.''

3 yorum:

  1. Selam uzun zamandır bekliyorum yorum yazmak için nasip olmadı.

    .."bilinçaltımda hala var olan umut da beni zayıf düşürüyor.

    Geceler biraz sorun oluyor."..

    Aynı şeyi düşünüyoruz sanırım. "O". Gecem. Gündüzüm. Sağım. Solum. Rüyam. Kısacası kendimi her boş bulduğumda. Bazense her yerde. Ve evet bir umut. Hep bir umut. Umudumu hiç kaybetmedim. Ve evet bu sebepten yani ondan dolayı geceler biraz değil hep sorun oluyor. En son ne zaman gerçekten uyudum. Onsuz uyudum hatırlamıyorum.

    Beynimizdeki o deli dalgalar bizlere verilmiş en iyi nimet. İyi bak onlara (kafamızın içindeki o yabancı sesler. Bilezmiyimm) :)
    İçimi döktüm sana ama kusura bakma.

    Ne demek istediğini nasıl bağırıp çağırmak anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum.

    Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Bu deli dalgalar çok geçmeden beni de delirtecekler ama hayırlısı bakalım.
      En azından sen ne demek istediğimi, belirli belirsiz cümlelerimden belirsiz duygularımı anlamışsın. Böyle hissetmek bizim için iyi mi kötü mü çözemedim gerçi ama umarım bu susmayan sesleri dinlemek zorunda olmamız en sonunda bir şeylere değer, bir şeyler anlam kazanır. Umut bitmiyor, belki bitse yaşama döneceğiz ama belki de bu umut bizi hayata bağlıyor, belkiler işte.
      Ayrıca ne kusuru, insana her zaman duygularını paylaşan biri iyi gelir, teşekkür ederim ben çok mutlu oldum. ^^
      Sen de özletme kendini, yine yaz, blogunda da yaz biz senin bazenlerinde kaybolmayı seviyoruz :)

      Sil
    2. Ben kaybolduğumdan beridir yazmıyorum. Hissettiğin duyguyu anlayabiliyorum sende anlayabiliyorsun. "Umut bitmiyor, belki bitse yaşama döneceğiz ama belki de bu umut bizi hayata bağlıyor, belkiler işte." Yeterince açıklamassin.. :)

      Sil

nolur yorum yapın