27 Kasım 2018 Salı

kalbimi durduran bazı meseleler üzerine

ben ne yazmaya çalışırsam çalışayım ellerim en sonunda her şeyi silip içimde sakladığım aşka gidiyor
aşkımın en büyülü yanıysa,
sayfalar bitirsem bile yazmaya devam edecek ellerim
konu o olunca duruyorum
günlerce koşsam bile atacak kalbim
konu o olunca nefesimi tutuyorum
aslına bakarsan konu o olunca durup tekrar tekrar düşünüyorum
konu o olunca düşünme yetimi kaybettiğimi görmezden gel

sevgilim;

sana dünyanın en güzel şiirlerini yazmak istiyorum,
ve bütün o yazılmışlara kızıyorum
bütün o aşklara kızıyorum
bana kendimi ifade edebilmek için bir şeyler bırakmalıydılar

ellerimi tut, olmak istediğimiz yerdeyiz sevgilim
bütün bunlardan yorulursan
bu şehir sana en ufak bir kötülük yaparsa eğer
gözlerini kapat;
ellerimi bırakma
istediğimiz her yerde olabiliriz

bütün acılarımı geçtiğim yollarda etrafa saçtım,
günden güne mutlu bir kız oluyorum kim bilir

büyük bir şehrin kış gecesinde
belki bir yerlerde bir noel arifesinde
çalan şarkıyı bile duyabiliyorum
yapay ışıkların güzelliklerini görebiliyorum
kalbim öyle hızlı atıyor ki sevgilim,
sarıl bana
gözlerim doluyor;
seninle herhangi bir yerde olmanın hayali kalbimi kanatlandırıyor

ağlıyorum sevgilim;
bana alışkınsın,
sevgim içimden dolup taşıyor
bak içimde çıkıp gitmek isteyen bir şeyler var;
var oluşunu düşünmek beni heyecanlandırıyor

gözlerini kapat,
önümde büyük bir pencere var,
yatakta uzandığını görüyorum
günlük işlerinin peşindesin, kucağında bilgisayarınla
bak bu büyük bir ikilem
pencereden dışarıyı izlemeye ve dönüp kendi halinde olduğunu anları izlemeye paha biçemiyorum
odanın sıcaklığını hissedebiliyorum
seninle, olmak istediğim her yerdeyim
en güzeli
seninle olduğum her yeri seviyorum

sevgilim,
sevmeyi en çok sana yakıştırıyorum,
bunun nasıl olduğu benim anlayış gücümün ötesinde kalsa da;
içime akmanı ve dünyanın en güzel bütününü oluşturmamızı düşündükçe aklımı kaybediyorum.

gözlerimi son kez kapattığımda kalbimde elin olsun istiyorum

bana sarıldığın her saniye için teşekkür ederim
beni anlamadığını sanarken hatta kendimi dahi anlamazken beni anladığın için teşekkür ederim
var olduğun için
benimle olduğun için
bizim için sadece kanatlarını çırpan kelebeğe ömrüm boyunca teşekkür etmek isterim


"seni bağırabilsem seni,
dipsiz kuyulara,
akan yıldıza,
bir kibrit çöpüne varana,
okyanusun en ıssız dalgasına
düşmüş bir kibrit çöpüne"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nolur yorum yapın